Γράμμα Ναύτη για πολλούς ....αποδέκτες



Η Ελλάδα, σε βάρος της άμυνας της χώρας μετέχει όλο και περισσότερο στις εγκληματικές συμμαχίες του ΝΑΤΟ και της Ε.Ε.

Γι αυτό εκτός από την Ειρήνη, τη φιλία των λαών, αγωνιζόμαστε και για:

• Την υπεράσπιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων και της εθνικής μας ανεξαρτησίας.

• Τη διακοπή κάθε συμμετοχής της χώρας στους ιμπεριαλιστικούς τυχοδιωκτισμούς.

• Την ανάκληση των Ελλήνων στρατιωτικών που υπηρετούν σε ΝΑΤΟικές αποστολές.

• Να δυναμώσει ο αγώνας του λαού μας ενάντια στις βάσεις του ΝΑΤΟ και της εμπλοκής της χώρας μας στους νεοταξικούς σχεδιασμούς.

Μεγαλύτερο όμως ενδιαφέρων έχει η ανοικτή επιστολή ενός Έλληνα ναύτη που αρνείται να υπηρετήσει το ΝΑΤΟ και τους Αμερικανούς.

Ως κίνημα ειρήνης στηρίζουμε κάθε αγωνιστή και μάλιστα όταν αυτός προέρχεται από τον ευαίσθητο χώρο των Ενόπλων μας Δυνάμεων.

Η επιστολή του έχει ως εξής:

«Προς το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Προς το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού

Προς όλα τα κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου

Προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Είμαι ένας Ναύτης που υπηρετώ τη θητεία μου στη Διεύθυνση Ναυτικών Όπλων (ΔΝΟ) στην Κρήτη.
Καθημερινά εγώ και όλοι οι συνάδελφοί μου βρισκόμαστε σε επαφή με το ΝΑΤΟ με διάφορους τρόπους αφού δίπλα στη μονάδα μας βρίσκεται το Κέντρο Εκπαίδευσης Ναυτικής Αποτροπής (ΚΕΝΑΠ), ένα ΝΑΤΟικό στρατόπεδο.
Η επαφή μας με διάφορους ΝΑΤΟικούς στρατιώτες είναι τόσο στενή, που μερικές φορές νομίζεις ότι συνυπηρετούμε κιόλας.
Βρισκόμαστε σε άμεση επαφή μαζί τους στις πύλες του στρατοπέδου. Όταν στις προβλήτες του στρατοπέδου δένουν ΝΑΤΟικά πλοία, φυλάμε σκοπιά ΜΑΖΙ με Αμερικάνους - ΝΑΤΟικούς.
Μάλιστα, συνάδελφοι μου, κληρωτοί ναύτες φοράνε μπλουζάκια με το εθνόσημο και το σήμα του ΝΑΤΟ.

Θεωρώ ότι αυτή η κατάσταση είναι απαράδεκτη!
Εγώ κι οι άλλοι συνάδελφοί μου ορκιστήκαμε να φυλάμε τα σύνορα της χώρας μας και τα κυριαρχικά της δικαιώματα, όχι τους ΝΑΤΟικούς φονιάδες των λαών, τα πλοία και τα όπλα τους.
Είμαι Έλληνας Ναύτης και δεν ανέχομαι το δικό μου συσσίτιο, εδώ στο στρατόπεδο, να επιδοτείται από το ΝΑΤΟ, προσφέροντας "και του πουλιού το γάλα", τη στιγμή που απ' ότι έχω διαβάσει στον Τύπο υπάρχουν διπλανές μονάδες στην Κρήτη, αλλά και σε όλη την Ελλάδα που η μερίδα δε φτάνει, που οι συνθήκες στρατωνισμού είναι άθλιες.
Μας φροντίζουν και μας καλοπιάνουν για να τους συμπαθούμε και να μην αντιδρούμε στα εγκλήματα και το ματοκύλισμα τόσων λαών που έχουν κάνει οι Αμερικάνοι και το ΝΑΤΟ σε όλο τον κόσμο.
Μ' αυτά που κάνουν όχι μόνο έρχονται σε αντίθεση με τα δικαιολογημένα αρνητικά αισθήματά μας για τους Αμερικανο-ΝΑΤΟικούς φονιάδες, αλλά προσβάλλουν και την ίδια μας την προσωπικότητα.
Είμαι αντίθετος στη δράση του ΝΑΤΟ και του Ευρωστρατού, τους θεωρώ ανεπιθύμητους γιατί δεν τους θέλει ο ελληνικός λαός.
Υπηρετώ το Πολεμικό Ναυτικό της πατρίδας μου για να υπερασπίζομαι τα σύνορα της χώρας μας.
Αρνούμαι να υπηρετώ το ΝΑΤΟ και τους Αμερικάνους!
Θέλω να υπηρετώ το λαό της πατρίδας μου, να υπερασπίζομαι τη φιλία, την ειρήνη και την αλληλεγγύη με όλους τους λαούς του κόσμου.
Γιώργος Ελταχήρ
(Ναύτης ΑΡΜ»

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις